pomoc zdalna
czym jest pomoc zdalna?
Rozwiązanie służące do świadczenia zdalnej pomocy poprzez podgląd ekranu komputera – na żądanie klienta. Wszystkie czynności dokonywane podczas połączenia są widoczne na ekranie. Celem naszej usługi jest to, aby operator widział ekran i mógł pomóc rozwiązać każdy problem w działaniu oprogramowania, komputera czy dokonać prezentacji lub szkolenia. Usługę kierujemy do firm posiadających lub planujących uruchomienie własnego Service Desk'u.
najważniejsze cechy
- nie wymaga zmian w zabezpieczeniach firmy
- połączenie jest nawiązywane tylko na żądanie klienta w dowolnym momencie
- po zamknięciu programu połączenie jest automatycznie zerwane
- nie ma możliwości połączenia odwrotnego Konsultant -> Klient
- nie zawiera niebezpiecznego kodu
Wieloletnia współpraca pozwala na polecenie firmy LIGO jako bardzo solidnej i rzetelnej. W trakcie współpracy firma dała się poznać od strony fachowości i szybkości działania w zakresie kompleksowej obsługi systemu komputerowego. Profesjonalne podejście, zaangażowanie i dyskrecja specjalistów oraz pełna skuteczność w rozwiązywaniu problemów zasługują na wielkie uznanie.
Kancelaria Notarialna w Kruszwicy
oszczędność
eliminuje koszty związane z dojazdem do klienta, pozwala na natychmiastową reakcję, szybką diagnozę i rozwiązanie problemu
bezpieczeństwo
sprawdzone od 2001 roku systemy zabezpieczeń usługi tj. połączenia szyfrowane oraz podpis elektroniczny, gwarantują stabilne i bezpieczne korzystanie z usługi
szybkość
każdy podłączony do Internetu klient może uzyskać natychmiastową pomoc, wystarczy, że uruchomi przycisk znajdujący się na stronie internetowej